Panebože je to tady!!!!

července 03, 2018

Nedokážu tomu uvěřit!!!! Všechno se seběhlo tak rychle, že to můj mozek ještě zpracovává, ale je to konečně tadyyyyy!  Za ani ne týden jedeme do Anglie!

Z ničeho nic se mi ozvala paní z Anglické agentury, že mě našla na fb (dávala jsem tam dotaz ohledně Anglie) a že má pro mě s přítelem skvělou nabídku práce. 

Pozice Au-pair couple, ubytování i auto zajištěné rodinou. Sami si budeme platit jen jídlo a benzín. Práce pro rodinku žijící na countryside, 35 hodin týdně, starost o baráček, zahradu a 2 pejsky a občasná pomoc se třemi dětmi. 

Hned během dalších dní jsme měli s rodinou hovor a ani jsem netušila jací to budou sympaťáci! Máme z toho úžasný pocit. Vypadali úžasně, nabídka je boží! V Česku bychom takhle čerstvě po škole na takový plat (225£/týden/osobu) a benefity určitě nedosáhli a lepší začátek v cizině jsem si nemohla ani přát! 

A co je ještě šílenější? Už příští týden za nimi máme přijet a začít pro ně pracovat. Dokonce nám proplatí i letenku. 

Netuším, kdo mi tam nahoře v životě pomáhá, ale děkuji moc! Děláš úžasnou práci a cítím se jako neskutečný šťastlivec, že mám takový život, jaký mám. 

Jelikož jsem ale vzala tábory u Marti u koní, tak jsem to musela bohužel dost narychlo zrušit. Dodělám posledních pár dní a ve čtvrtek už odjíždíme za rodinou. 🛫 Bylo mi to neskutečně líto, ale cítím, že takovou nabídku, jako nám přišla do Anglie nemůžu odmítnout.   

Hurá! Je to konečně tady ❤️🥳








You Might Also Like

0 komentářů