Anglie vs my 1:0

července 24, 2018


A je za námi první týden. Čekala nás spousta vyřizování a abychom měli trochu dobrodrůžo, tak se nám to muselo trochu zkomplikovat...
  1. Moje úžasná nabíječka na mobil nikam nevycestovala a hezky si lebedí u mě na stole v pokoji v ČR
  2. Zvládli jsme koupit SIM karty, které v naši oblasti bohužel nemají pokrytí, takže je super, že sice máme neomezené sms a volání, ale je nám to celkem k ničemu, když se nikomu nedovoláme že jo. 
  3. Hovory na úřady (úřad práce - NIN, pohovor v bance atd) = neskutečně stresující. Takže mi vlastně ani nakonec nevadí, že se od nás téměř nikde nedovoláme 😄
  4. Při hovoru s někým rozumím tak každému pátému slovu, když se poštěstí. 
  5. První den v práci se mi podařilo doma zlomit mop a Marťa, aby nebyl moc pozadu mě asi o hoďku později dohnal se zlomenou lopatou.
  6. Pořád málo? Tak jo. Dnes při dělání karbanátků jsem je neobalila ve strouhance, ale v posypce na koláče 😂 člověk se tady angličtinu opravdu učí rychle. 
Alespoň už vím rozdíl mezi crumble a bread crumbs 😄 

7. Hned o víkendu jsme se s autem ztratili a nemohli najít žádný obchod, kde si nakoupit, tak nás zachránilo Tesco expres, kde jsme nechali celé naše kapesné za základní potraviny a vydali se zpět domů. Google mapy jsou odteď náš nejlepší kámoš.

 

8. U řízení se zásadně vždy pohádáme, jelikož řízení na opačné straně je stresující už tak dost a mě dělají problém strany, je to úžasný mix na hádky a obviňování kdo za to může ⬅️➡️

Zatím anglie dává pěkně na prdel. Je to stresující, ale vzrušující zároveň! Konečně mám pocit, že se zase posouváme v životě dále a všechno to stresující zatím přebíjí stále krásné počasí, nádherné léto a krásná místa , která můžeme navštěvovat.





You Might Also Like

0 komentářů