Jedeme do Anglie!

července 08, 2018


Jeden týden to vypadalo, že do Anglie asi už nikdy nepojedeme, a druhý jsme si už balili kufry. Vše se seběhlo tak nečekaně, že jsme se od té doby, co jsme řekli "ano" ani nezastavili.

Před asi měsícem jsme se bavili s přítelem o Anglii a ten mi řekl, že pokud nebudeme mít zajištěnou nejdříve práci, tak nikam nejedeme. Po téhle větě jsem začala pomalu propadat panice, protože jsem se všude dočetla, že nejlépe se shání práce až na místě. 

Každopádně jsme měli neskutečné štěstí. Psala jsem na fb do všech skupin, které existují a tam si mě všimla jedna paní, která mě kontaktovala, že by pro nás měla práci. Potřebují pár, kde se bude holka starat o baráček a popřípadě zvířata a kluk o zahradu.

 Nabídka vypadala opravdu pěkně, takže jsme se s přítelem domluvili, že si dáme s rodinou skype hovor. Byla jsem neskutečně nervozní :D Přeci jen jsem naposled mluvila nějak více anglicky před 5 lety. Vše nakonec dopadlo dobře a rodinka nám řekla, že by byli moc rádi, kdyby to klaplo. Nechali jsme si s přítelem den na rozmyšlení, ale už ráno jsme psali, že práci bereme a naše odpověď zní: ANO. 

A tak nám začal jeden veliký kolotoč. Příjezd jsme potvrdili v neděli ráno, v pondělí jsem šla ještě do práce, v úterý jsme vyřizovali vše potřebné do Anglie a objížděli jednu stranu rodiny, ve středu jsme byli znova vyřizovat věci a na návštěvách po druhé straně rodiny no a ve čtvrtek už byl den D, kdy jsme odlétali. Cestu radši nebudu popisovat, protože to byla jedna veliká tragedie - jak jinak, když se rozhodne Hořínková cestovat :D Všechno co mohlo, tak mělo zpoždění a tak jsme se na místo místo ve 3 dostali v 8.

Rodinka zatím vypadá moc mile. Mají 3 děti, které už jsou docela veliké (10,14 a 16) a je s nimi všemi sranda. Mají krásný baráček s úžasnou zahradou a příští týden by měli přivézt poníka ♥ Tak uvidíme, jaké to bude, až spolu budeme nějak déle a začneme si lézt na nervy, jestli pořád budou tak v pohodě :D Zatím máme s přítelem do pondělí (9.7) volno, abychom se tady usadili, rozkoukali a zařídili si všechny potřebné věci. Krom toho také můžeme používat jejich bazén, který je totálně skvělý a v takovém vedru se fakt hodí (jsou tady zatím každý den třicítky).

Náš baráček, ve kterém teď budeme (snad) nějakou dobu bydlet ♥
 Po tom všem cestování jsme ale fakt padali únavou, tak jsme opravdu uvítali postýlku :) Musím říct, že vevnitř v baráčku je to moc příjemně zařízené ♥ A takovýhle krásný výhled nás čekal další den po probuzení. Máme fajn výhled do naší zahrádky (kterou si teda musíme pořádně poupravit, protože polovina záhonku chcípla suchem a další polovina je zarostlá mátou, jako bychom byli v džungli. Moc se těším na celou další kapitolu, která je před námi ♥

Výhled z našeho pokoje 

No a o víkendu i přesto, že jsme měli mít ještě volno, nás požádali, jestli by je přítel mohl hodit na oslavu a já pokud bych chtěla, tak můžu strávit nějaký čas s jejich dcerou. Ta je milovník koní (jsme se dobře sešly haha) a tak jsme strávily v podstatě celý večer povídáním si o koních a sledováním seriálů, které se týkají koní - konkrétně Heartland (v češtině - ranč Srdíčko) a ukazovala mi fotky ji na svém koni a co by všechno chtěla dělat. Prostě jsme si udělaly takový fajn holčičí večer. Na konci, když už šla spát, tak mě objala a řekla, že jsem opravdu super, takže mě to neskutečně potěšilo.

Zatím z toho mám opravdu dobrý pocit, tak uvidíme, jaké to bude dále.

Klárka

You Might Also Like

0 komentářů