Jak jsem se do toho vrhla po hlavě!

dubna 01, 2020

Velká novinka! Tak a já se konečně pustila do všech těch věcí o kterých jsem už tak dlouho mluvila a pořád nebyla schopná se do nich pustit (protože únava že)! #LAZYGIRL


Je to už druhý týden, co nám rodina dala v práci volný režim (semtam pomůžu na zahradě a semtam žehlím), ale jinak je to vlastně 14 dní krásného odpočinku! Sluníčko si řeklo, že nám tu karanténu trochu přilepší a tak už svítí skoro celé dva týdny v kuse. No není to nádhera? Úžasný čas na to chodit na procházky, zacvičit si a pak celý den strávit na terásce vyhříváním a nabíjením energie na sluníčku, to je prostě sen!

Každý den po probuzení vybíhám nedočkavě do kuchyně rozhrnout záclony a pokochat se úžasným pohledem na to, jak se sluneční svit ozařuje celou zahradu a jak sluneční paprsky nezbedně tančí na kapičkách rosy uchycených na stéblech trávy. Každý den se hned po ránu potutelně usmívám na celé kolo! Zase je tu krásný nový den plný příležitostí! 




Se sluníčkem přišla i energie a s energií přišla obrovitá chuť konečně něco změnit. Jako třeba každý den začít cvičit, konečně zprovoznit pořádně blog (ano!), a začít zkoušet nové recepty. 

Ale nebudu předbíhat a pustím se do toho hezky popořadě

1) Začala jsem cvičit a až teď v plném rozsahu objevila krásu youtube. A dejme si prosím chvilku času opravdu ocenit jak úžasné to je! Kdo ještě nezabrouzdal do fitness videí, určitě tam utíkejte juknout. Já miluju to, že je většina videí ve stylu domácího cvičení, které momentálně ocení asi každý. 

🙌 Joga - najdete na youtube snad všechny levely, které si umíte představit (já jsem teda pěkný začátečník a obrovská ostuda - ne, nedotknu se ani dlaněmi země když stojím) takže opravdu oceňuji ranní jogu pro začátečníky. A popravdě až po měsíci cvičení začínám chápat jak je důležité opravdu cviky prodýchávat. A když se necítím moc na to si zacvičit, dám si alespoň ranní jogu a pak se necítím tak špatně, že jsem celý den nic nedělala, protože jsem přeci zacvičila jogu, že? Namaste 🙏

https://www.youtube.com/watch?v=4pKly2JojMw

💪 Posilovací cviky - většinou cvičím s rezistenčními gumami, na které už nedám dopustit. Děvče! Při cvičení s těmihle gumami tě bude pálet zadek ještě dalších pár dní. A to to tu přeci jde ne? (teda alespoň v případě, že jsi začátečník jako já, chápu že profíci to už mají vymakané). Takže pořádně se namotivovat, popadnout gumy a jdeme se na to! A věř mi, jsem v tom s tebou. A když to chci vzdát, jen si představuju, jakou hezkou dupku chci mít v létě do plavek 

Tuhle holčinu absolutně miluju! Cvičila jsem už podle jejich několika videí a má je absolutně skvělé! Dokonce teď dělá life videa, kde můžete za obrazovkami cvičit společně s ní. Děla cviky na posilování i HIIT https://www.youtube.com/channel/UCCgLoMYIyP0U56dEhEL1wXQ


💧 HIIT - nejlepší typ cvičení když jsem dostatečně namotivovaná a u kterého vždycky umírám už po 5 ti minutách. Nemám žádnou kondičku, vůli pokračovat musím hledat po každém cviku, pot mi teče úplně všude, červená jsem jako rajče, ale pocit po odcvičení je nejlepší! 

Neskutečně krásná, její tělo je jako tělo bohyně a u jejích workoutů umírám už po chvíli! Bez jakéhokoliv vybavení, budete potřebovat jen podložku a stisknout tlačítko přehrávání!  https://www.youtube.com/watch?v=1skBf6h2ksI&t=2s



2) Cvičení tak trochu souvisí s druhým bodem, do kterého jsem se pořádně pustila a to je PEČENÍ! Já absolutně zbožňuju pečení a hlavně nejradši upravuju recepty tak trochu podle sebe a dělám je by očko (což se ne vždycky vyplácí :D). Jediný problém je v tom, že si vždycky vyberu jeden typ dortu/cookies/bábovky... a tu dělám pořád dokola (a vlastně to tak mám i s písničkami, knížkami a filmy :D ) písničku poslouchám tak dlouho dokud se neoposlouchá, knížky čtu každý podzim stejné a nepotřebuju vidět každý den jiný film. Mě stačí jednou za čas kouknout na film, která jsem viděla a líbí se mi). No a u mě jsou to momentálně cheesecake dorty, kde jsem nechala své srdce! A víte co je nejlepší? Že vlastně můžete pokaždé udělat jiný - jen záleží na polevě jakou tam dáte a možná jen trochu úpravě samotného cheesecake. 

 Ale třeba nedávno jsem absolutně brilantně zvládla vymazlit cheesecake se slaným karamelem. Sice se povedl až na podruhé, ale měla jsem z toho radost celý den jako malá holka! A teď už vím, že slaný karamel umím dělat a hlásím se do skupiny závislých. Slaný karamel je absolutní TOP strop a rozhodně sem časem hodím i recept, ať si tuhle skvělou mňamku taky můžete můžete doma udělat a třeba si trošičku osladit ten váš život 💗

Tak mějte pozitivně nabitý den a je na čase pustit se do toho, co jste taky už dlouho odkládali! 
S láskou vaše Klárka 

You Might Also Like

0 komentářů