Nejrychlější nadýchaná domácí zmrzlina

dubna 25, 2020


Hurá! Našla jsem jeden dokonalý a hlavně super rychlý recept na domácí zmrzlinu. A že je teda ještě lepší, než někde od zmrzlináře! A víte co je nejlepší? Jsou na to potřeba jen 3 suroviny.


1) Kondenzované mléko (1 plechovka= 400ml)
2) Smetana na šlehání ( 400 ml)
3) Cokoliv, čím chcete zmrzlinku ochutit (skořice, vanilkový extrakt, čokoláda, kakao, citron..)



Tak jdeme na too:
  • První si ušleháme smetanu do husté šlehačky (pozor, ať ji nepřešleháte, uděláte z toho máslo, já jsem na to expert 😂)
  • Vedle v misce našleháme i kondenzované mléko se surovinou, kterou jsme si vybrali - kondenzované mnéko je pak jemnější a lépe se vmíchá do šlehačky
  • No a nakonec vše smícháme dohromady, dáme do uzavíratelné krabičky a dáme na několik hodin do mrazáku. Tak dobrou chuť a užíjte si tuhle vynikající mňamku 💗

Pokud budete mít celou směs smíchanou dohromady, ale budete ji chtít ještě stejně trochu více dochutit, tak se toho nebojte. Já  takhle dochucovala čokoládovou zmrzlinu, protože nebyla po smíchání dostatečně čokoládová a naštěstí byla směs pořád nadýchaná a byla z toho výborná zmrzlinka! 





Moje tipy:
  • Do vanilkové zmrzliny jsem nasekala kousky hořké čokolády a bylo to dokonalé!
  • Do čokoládové zmrzliny se nebojte dát zchladlou rozpuštěnou hořkou řokoládu a pár lžiček holandského kakaa (zmrzlina má pak úžasnou, opravdicky čokoládovou chuť)
  • Skořice není nikdy dost :DD
  • Citronová zmrzlina ocení, když do ní vymačkáte klidně i 2 citrony (a ideálně pravidelně ochutnávat, ať je to tak akorát!)
  • My si každou zmrzlinku ozdobili na povrchu jinak, abychom je v mražáku rozeznali
  • Dávku si můžete rozdělit na polovinu a každou polovinu ochutit jinak. V tom případě ale neochucujte kondenzované mléko, ale až tu oddělenou polovinu směsi. Mě vyšla jedna dávka na 2 krabičky. 


 S láskou vaše Klárka 💗



You Might Also Like

0 komentářů