Mých top 10 odpočinkových filmů na které se podívat zachumlaní v pohodlí domova

března 29, 2020

A je to tady. Konečně máme spousty času vytáhnout tu huňatou deku do které se vždy tak rádi zachumláme, uskládat na matraci měkkoučké polštáře, vytáhnout naše oblíbené dobrůtky a pustit si nějaký fajn oddechový film.


A tady je mých top 10 komedií a pohádek (no dobře, celkově trošku více) na které bych se mohla dívat pořád dokola. Neuvádím žebříček podle oblíbenosti, ale jak jsem si zrovna vzpomněla.

1) Zkus mě rozesmát - hraje zde úžasná Jennifer Aniston a Adam Sandler a tihle dva dávají tomu 
filmu ten pravý šmrnc. 

2) Věčně mladá - Absolutně dokonalá Blake Lively (určitě ji zná každá holčina, která doma tajně do noci sledovala Gossip Girl). Film hezky naťukne myšlenku jaké by to bylo, kdyby někdo byl doopravdy věčně mladý. 

3) Jumanji, welcome to the jungle - teď už jsou dokonce dva díly. Neskutečně jsem se nad tímhle filmem pobavila a herci naprosto skvělí! První díl jsem viděla už 3x :D 

4) Na nože - Starý nechutně bohatý člověk, dědicové a jedna vražda. Komedie a detektivka dokupy! Co více si přát? Vždy mě baví hádat, kdo asi mohl zločin udělat a tenhle film rozhodně nezklamal. 

5) Orel Eddie - úžasná komedie zobrazující skutečný příběh Angličana snažícího se dostat na Olympiádu ve skoku na lyžích. 

6) Zelená kniha - absolutně brilantně zobrazuje přístup bělochů k černochům v Americe za 60 let. Úsměvné, ale perfektní pro zamyšlení. 

7) Na vlásku - pohádka slavící už 10 narozeniny, která ale nikdy neomrzí. Jako puberťačka jsem se na ni dívala při nudných hodinách pod lavicí a viděla ji asi tak 100x (a to fakt nekecám). Celkově všechny nové Disney filmy jsou úžasné (Rebelka, Moana, Frozen... jsou to moje srdcovky) A ne, nevadí, že je mi 25. 

8) Nekecej a pádluj - komedie stará jak svět, trochu akční, trochu sprostá, ale absolutně skvělá! :D Viděla jsem už spoustukrát a vždy se na ni ráda podívám znova.  

9) Co jsme komu udělali  - Skvělá, vtipná, francouzská komedie (ti Francouzi to nějak umí!)

10) Marvelovky - pokud se někdo cítí, že by to chtěl vzít na úplně jiný level, já minulý rok hecla všechny marvelovky a docela jsem si ty superhrdiny i oblíbila! Odpočinek, akčňák i komedie dohromady. Doporučuji ale koukat podle návodu, aby jste dodrželi časovou posloupnost. Dost to navazuje. https://www.fajnradio.cz/fajnovky/superhrdinsky-filmy-ve-spravnym-poradi/

Tak šup šup pro kakao, zachumlat se do peřinek a vychutnat si tu vaši chvilku pohody!
S láskou, vaše Klárka! 💗


You Might Also Like

0 komentářů