Ta pravá Anglická pohoda a konečně po roce usedám za klávesy počítače

prosince 07, 2019



Sedám si s horkým kakaem v ruce k počítači a nedočkavě začínám psát první slova. Je to tady! Den, kdy jsem se rozhodla se do toho konečně opřít a opravdu se do toho vrhnout naplno. Ve psaní blogu jsem nebyla nikdy úplně poctivá, zato do psaní deníku jsem dala vždy své srdce. Ten pocit, když si sednu s tužkou a pastelkami k prázdné stránce a začnu dávat své myšlenky na papír mě vždy uklidňoval, avšak poslední dobou mě začíná psaní na blog lákat mnohem více a tužky jsem dnes vyměnila za klávesy počítače.

Dnes je ke psaní ten nejlepší den, jaký bych si mohla představit. Venku bubnují na okna kapky deště a fouká vítr - ta pravá, upršená a neklidná Anglická zima je tady. Zato uvnitř v našem domečku panuje klidná atmosféra. Přede mnou na stole svítí adventní věnec s vánočními světýlky, z rádia hrají koledy a my plánujeme, kdy zajedeme konečně koupit vánoční stromeček.

Už to je rok a půl, co jsme se s přítelem odhodlali odjet do zahraničí a rodhodli se pro Anglii, který nás naprosto okouzlila. Momentálně pracujeme jako au pair couple, šetříme si na naše sny a každý okamžik využíváme na prozkoumávání krás Anglie. A já doufám, že vám trochu té skvělé Anglické atmosféry a střípky z mého života zvládnu předat i tady přes tenhle blog!

Téměř každý den jsem za to vděčná a přemýšlím nad tím, co všechno mi mé rozhodnutí přineslo a jak hodně mě to posunulo. Tímhle blogem bych si chtěla zaznamenat všechny mé zkušenosti, pády a cesty nahoru a věřím, že až si budu pročítat články za rok, dva - budu asi stále stejně naivní, ale třeba zase o kousek moudřejší.




Takže si držte klobouky a jdeme na to!

Vaše Klárka

You Might Also Like

0 komentářů