Návštěva místního špitálu

ledna 15, 2018





Amerika - 13.7. 2018 Psáno mým přítelem
Ráno vstanete uděláte si, snídani, nachystáte svačinu a vyrazite prozkoumávat další kousek té slavné Ameriky. Po strávení téměř celého dne na slunci to najednou přijde.... z ničeho nic jako blesk z čistého nebe.... nesnesitelná křeč do levého boku výstřelujicí až do třísel. Zastavím se, chvíli se snažím z hluboka dýchat v domění že to přejde, že se jedna jen o pichani v boku. Nicméně se to zhoršovalo a zhoršovalo a s každou sekundou to bylo intenzivnější. V podstatě mě to dostalo až na kolena a to byl bod ze kterého jsem se mohl pohnout už jen směrem k zemi. Nastala muka. Žádná z poloh mi nevyhovovala, každičký pohyb byl náročný úkol, se zpětnou vazbou - bolestí. Řekl jsem si, že to bude trvat nanejvýš pár minut a pak bude vše v pořádku.... mýlil jsem se . Křeče byly dále nesnesitelnější a proto jsme rychle vyrazili směr špitál.

Jakmile jsem z auta viděl hlaní vchod nemocnice řekl jsem si, že do 5 minut už budu v péči lékařů a vše bude v pořádku. Mýlil jsem se. Po vstupu do nemocnice mě čekal formulář, který jsem musel vyplnit a vyčkat, až si mě sestra zavolá. Bohužel v celé nemocnici byla zrovna výměna směn a tak nám bylo oznámeno, že budeme muset s příjmem počkat, než přijde druhý lékař.  To trvalo další bezmála hodinu a já byl už opravdu zoufalý a myslel jsem si, že ta čekárna je poslední místnost kterou vidím. Každou chvíli mým břichem projely křeče a mé tělo se celé začalo třást. Přítelkyně zatím volala na pojišťovnu a ohlašovala, co se stalo a běhala po nemocnici, aby sehnala někoho, kdo by mě byl schopen vyšetřit. Už jsem nedokázal ani sedět, tak jsem si lehnul na lavičku a čekal, až mě přijmou. Konečně se ozval kouzelný zvuk, který mi umožnil vejít dovnitř do budovy nemocnice, kde mě cekal ještě ústní pohovor a evidence do nemocničního systému.

Jakmie skončil vyslech, byl jsem naložen na nemocniční lůžko a zdravotní sestry do mě píchaly jednu jehlu za druhou. O par minut později, když už začaly injekce působit, jsem se cítil jak na mráčku, křeče odezněly a břicho se mi uvolnilo. Na CT mi provedli vyšetření a za dvě hodiny mi přišel říct výsledky doktor který mě měl na starost. Jednalo se o malý (veliost 2mm) ledvinovy kamen který se pravděpodobně z těla vyplaví, takže nemám mít obavy. Ukázal mi, že ačkoli je malý, tak při pohybu může způsobit veliké bolesti.

 Rada na závěr? Ať už jedete kdekoli, kdykoli a na jak dlouho vždy se připojistěte není to tak drahé a ve výsledku se vám to oplati když se přihodí něco takového. Jelikož za 2 týdny mi volala pojišťovna, že jim přišel šek z nemocnice na vyplacení 27 000$. Vše proplatili, pouze potřebovali doložit doklady (esta + razítko v pasu)  o legálnosti pobytu :)


You Might Also Like

0 komentářů