Nic mě neba...

ledna 19, 2018





Tak je už leden a je čas na rozhodování, co se bude dít dále. Magisterské studium mě nebaví a po procestovaných prázdninách mě to táhne čím dál více znova do ciziny. Nic mě tady nedrží. U koní jsem bohužel už přestala pracovat, takže teď vypomáhám v kavárně a nalijme si čistého vína, žádná hitparáda to není. Svého koně jsem prodala s tím, že hned po bakaláři jedu cestovat. Co však osud nechtěl, poslal mi do života přítele, který chce vystudovat magistra. A co já budu dělat že jo... Takže jsem se s ním pustila do studia taky, ale přijde mi to všechno jako ztráta času. Těšila jsem se na to, až roztáhnu křídla, nechám své rodné město a můj pokojík za sebou a vydám se vstříc dalším dobrodružstvím. To se ale zatím bohužel nekoná. 

A jak říká s oblibou má maminka "Studuješ pro sebe". Takže pokud toho někdy budu litovat, můžu nadávat maximálně sama sobě. Místo toho, abych strávila 2 roky studiem, které mě nebaví, raději budu sbírat zkušenosti a zlepším jazyk a v cizině. Je pravda, že titul člověku může zajistit lepší práci a lepší peníze, ale pro mě osobně titul není všechno a vyhlídka na to, že budu zavřená a nudit se někde v kanclu a nosit šéfovi kafíčka, mě fakt neláká.

Mým plánem je zatím jet na hory do konce sezóny a pak nějak doklepat zkoušky a pak hurá do ciziny. Tím bych si zlepšila angličtinu a zároveň získala zkušenosti v oboru, ve kterém bych nejspíš chtěla později podikat a výhodou k tomu jsou rozhodně větší a lepší platové podmínky :) Samozřejmě počítám s tím, že mě tam nikdo nebude vítat s otevřenou náručí a čekat mě se jmenovkou na letišti.

Bude to tvrdá dřina ale jako bývalou au-pair mě přeci nemůže jen tak něco rozhodit že jo! To jsem letěla jen s kufrem, 50 eury v kapse a nadějí, že mě rodina opravdu na letišti vyzvedne :D Počítám, že pár měsíců budu prostě dělat na pozicích jako je recepční, nebo houskeeper, číšník. Nebo možná znovu au pair : Jsem přeci holka z vesnice, co se ve světě neztratí a dělala jsem už špinavější práci, ale i tak jsem z toho plánu natěšená jak malé dítě! Zase se mi splní jeden z mých snů a budu vědět, že už dělám něco pro to, abych si vytvořila vlastní budoucnost :)) Ale jak se říká... člověk míní pán Bůh mění že. Takže uvidíme, co nám leden přinese.


You Might Also Like

1 komentářů