Princeton

července 11, 2017



O víkendu jsme byli na návštěvě Princeton univerzity. Jedná se o jednu z nejprestižnějších univerzit ve spojených státech a mě doslova okouzlila ❤


Z Trentonu je to asi 20 min autobusem. Po cestě jsme projížděli kolem nějaké bohaté americké čtvrti, protože jsme míjeli samé nádherné baráky s krásnými příjezdovými cestami a upravenou zahradou, takže cesta nám uběhla opravdu rychle.
Zato projít celý areál nám trvalo skoro 4 hodiny a já prostě chtěla vidět všechno, takže jsem Marťase tahala do každé uličky a průchodu, na které jsme narazili, protože co kdyby tam přece bylo něco zajímavého! A taky že bylo,  za každým rohem nás čekal ještě pěknější výhled, než byl ten předchozí.


Vše je laděno do stejného stylu, ať stavby zapadají do okolí, dokonce i tělocvična vypadá zvenku jak nějaký starodávný taneční sál :D jsou zde krásně udržované travníčky, sedátka v parcích a každou chvíli se někde objevil průchod na nádvoří. 
Připadalo mi to, jako bychom byli na prohlídce hradu, než vysoké školy :D vlastně se to docela často podobalo Bradavicím ( takže všichni nadšenci Harryho Pottera, vykašlete se na drahé vstupné do wizzarding world a jděte si radši projít zdarma Princeton :D ) zážitek budete mít stejný, ale nezbankrotujete na tom 😁 Na takové škole se musí prostě studovat samo ( kvůli tomu jak to tam vypadá a taky za ty prachy, co tady školné stojí). Ale je tam nádherně, to se musí nechat ❤



Po cestě zpět jsme se byli stavit k domečku, kde bydlel Albert Einstein. Marťas nás vedl s jistotou a pak se zastavil před docela obyčejným domečkem kousíček od Pinceton Uiverzity. Ale nikde žádný popis, že by zde tak slavná osobnost bydlela, tak se mi tomu nechtělo moc věřit. Až poté, co se chtěl vsadit o týdenní výplatu jsem si řekla, že když si je tím tak jistý, tak to asi bude opravdu ono :D a světě div se, ta moje bambulka měla pravdu :D táááákže jsme krásnou procházku zakončili u domu Einsteina 😊

+ taková rada na konec. 
- autobusy nejezdí na čas 
- berte si drobné 
Byla to naše první jízda autobusem a hned s námi dost vydrbali :D Čekali jsme na autobus hodinu jen proto, aby nám řekl, že máme moc velké peníze a do autmatu v autobuse se hází jen drobné :D takže jsme si počkali na autobus další hodinku a mezitím si peníze rozměnili. Nevím, jestli vrací drobné, ale raději jsme to nechtěli riskovat a dali tam přesně :D Navíc jim jízda na čas asi moc neříká, protože pokaždé přijeli minimálně s 5ti minutovým spožděním :D ale co je totální bomba, tak lidé s kolama dovnitř nechodí, ale zepředu je připevní na speciální držáky
Čuměla jsem na to jak pero z gauče a byla z toho tak unešená, že jsem to hned po výstupu (jako klasický turista) fotila :D

You Might Also Like

0 komentářů