Hurá do třetího lockdownu

ledna 29, 2021




Tak a je to tady znova. Jdeme do dalšího lockdownu. V den Vánoc nám zavřeli všechny fitka a my se od 25.12.2020 přesunuli v Anglii do 4. zóny (takže pro nás platí ta nejstriktnější opatření) a hned 4.1.2021 byl vyhlášen celonárodní lockdown. 

 Alespoň jsem období volnosti zakončila krásným "burn it" tréninkem v PureGym.



1.týden - Snažím se celou situaci vidět pozitivně. Mám spousty energie, přidala jsem se do skipping challenge (500 přeskoků denně), cvičím, vymýšlím nové recepty a snažím se pořádně zaměstnat. Stejně není moc pěkné počasí, tak se mi ven nechce. 


2. Týden - pořád ještě s dobrou náladou a namotivovaná začít ten nový rok dobře. Skáču přes švihadlo, vymýšlím nové recepty, třídím fotky, nechala je vytisknout a teď je lepím do deníčku a procházím si všechny ty úžasné vzpomínky, co v něm mám za posledních 6 let zaznamenané. ❤️



3. týden - každý den aktualizuji zprávy a hledám nějaké informace o tom, kdy má lockdown skončit 🤣 Já vím, už si připadám jako zoufalec. Píši, že by mohli rozvolňovat opatření v půlce února. Juhuuuu!! Tak se jen modlím, ať to tak opravdu je 🙏🏻


4. Týden - hah, tak dečka půjdou zpět do školy nejdříve v polovině března. Takže nečekám, že by uvolnění opatření  přišlo dříve, než v v březnu. Sakryš! A to už jsem se tak těšila na znova nabylou volnost a možná nějaké to cestování 🤦🏻‍♀️ Ach... Tak holt budu muset ještě chviličku zatnout zuby a čekat. 




You Might Also Like

0 komentářů