Canada vs UK

ledna 29, 2022



Znáte to. Něco chcete strašně moc a ne a ne to vyjít!. Hned, jakmile to vypustíte z hlavy... BUM... A podaří se! Přesně tohle je můj příběh s vízy do Kanady. 


 24.1.2022 mi takhle přišel mail a tam má mě čekalo překvápko ve formě pozvánky na žádost o víza na working holiday do Kanady.

Dostat se tam je můj sen už od 16 let, ale teprve 3 roky zpět jsme se s přítelem rozhodli, že to teda zkusíme a půjdeme do toho! No koukejte! Nejeli by jste tam hned??? ❤️


Nadšeně jsme otevřeli počítač, vše vyplnili, odeslali žádost.... A ono nic! A stejně tak to bylo další rok a i rok poté (díky COVIDe). 

Minulý rok (2021) v září se otevřel program znova, a tak jsme se zkusili přihlásit. Tentokrát už jen tak, aby se neřeklo, jenže program byl znovu uzavřen po pár týdnech, kdy to ani nevyčerpali plnou kapacitu víz. 

Řekla jsem si, že jelikož to do třetice nevyšlo, tak to tak asi nemá být...Haha, the joke is on me. Ne že mi profil že stránky po uzavření programu nevymazali, oni mě po otevření nového programu do roku 2022/2023 dokonce pozvali! 

Tak a teď bábo raď 😄🙈 

Je tady prekérní situace. Brexit a Covid způsobil, že je v Anglii méně lidí z Evropy, zvedá to ceny platů nahoru a s našimi zkušenostmi bychom si už dokázali za rok našetřit hodně krásné peníze na nějaký byt v ČR, nebo základ na podnikání. A taky nám už chybí jen rok na získání settled statusu, který nám pak zaručí, že se kdykoliv během dalších 5-ti let můžeme do UK vrátit, případně dostat po složení zkoušek britské občanství. 

Řekli jsme si, že půjdeme na pár měsíců cestovat a pak se vrátíme zpět, budeme ještě pracovat jako domestic couple a pak bychom zkusili Canadu, nebo už rozjet podnikání v ČR. 

Ale život mě zase postavil na rozcestí a dává mi vybrat jakou cestou se vydám. Někdy jsou tyhle rozhodování složité, děsivé, ale vzrušující zároveň. 

Mám ještě 5 dní na rozmýšlení a uvidíme, pro co se nakonec rozhodnu. Hodně totiž hraje roli i to že Marťa zatím pozvánku o víza nedostal a já bych nechtěla, abych svou přijmula, pak tam nejela a tím si vyplácala svůj pokus. 

Takže držte palce, ať se rozhodnu správně a hlavně! 

Slunce v duši a plňte si své sny ❤️

You Might Also Like

0 komentářů