Deníček, fotky a nostalgie

ledna 25, 2021

Jsme ve třetím lockdownu, je večer a já si projíždím zápisky z deníčku, který mě provází světem už krásných 6 let. Čtu si všechny ty příběhy, které jsem za ten čas do deníku zaznamenala, skryté lásky, které jsem prožila a vtipné poznámky k mému každodennímu životu. Směju se, poslouchám hudbu, projíždím zápisky, které mi do deníčku vepsala má nejlepší kamarádka, koukám se na fotky a užívám si každou chvíli. 


Vytiskla jsem si minulý týden přes 200 fotografií, které si teď do deníku lepím, projíždím si je jednu po druhé a nostalgicky vzpomínám ❤️ ach... Tolik úžasných zážitků a kolik mě jich ještě čeká! 



Jsem vděčná za každý úžasný zážitek, kamarády v mém životě, úžasného koně, skvělou práci, každý přešlap který mě posunul dále a už teď se těším na další zážitky, které mi život přinese. 


Radost v srdci a slunce v duši ☀️

 Vaše Klárka

You Might Also Like

0 komentářů