Dovolená na jihu Anglie ve znamení divokých koní a nespoutané přírody

července 30, 2020

Sedáme do auta a vyrážíme na naši první dovolenou od začátku lockdownu!! Ach. Jak já se nemohla dočkat ❤️

Čekají nás 4 úžasné dny plné cestování po Devonu a Dorsetu. Zabookovali jsme si ubytování přes Airbnb a tak budeme spát v úžasné cottage v malé vesničce uprostřed polí a luk a poslední večer to zakončíme v městském bytě hned u přístavu.

Den 1 - Durdle door & Jurassic coast. Nachází se jen dvě hoďky od nás, tak to byla krásná zastávka pěkně napůl cesty od našeho prvního ubytování. Jurassic coast je nádherné místo tvořené bílými útesy a nádhernými výhledy. My si to vychutnali každým douškem. Kousíček od tama je malá zátoka plná plachetnic s malebným městečkem Lulworth a ani nemusím říkat, jak krásné to všechno je.

Moře ✔️

Úžasní kamarádi✔️

Útesy✔️

Boží výhledy✔️

Po příjezdu na ubytování na nás čekala úžasná cottage s připraveným občerstvením 🤩 jak dokáže taková drobnost hned zlepšit náladu.  Po vybalení jsme se ještě šli projít po okolí a užívali si nádherný teplý večer (a taky hledali signál 😂)

Den 2. - dneska byl na pořadu dne

Exmoor park s divokými poníky ✔️

Valley of Rocks ( naprosto boží!! 😍) ✔️

Vodopád Speke's Mill mouth ✔️

A všechno to bylo boží!! Hlavně dneska jsme byli na serveru poloostrova a ten je úplně jiný než jih. Je tvořen hlavně tmavými útesy a divokou přírodou a vypadalo to tam spíše jako na Madeiře (já na Madeiře nebyla, ale kamarádi říkali 😄🤷🏻‍♀️)

Hah... To byl teda zážitek se dostat až k vodopádu 😄 jeli jsme přes polní a lesní cesty, které rozhodně nebyly určené pro normální auto a jen díky šikovnosti kluků jsme to dali bez újmy na zdraví auta 🙈

Den 3:

Dartmoor (piknik, koně, výšlapy) ✔️

Brixham přístav, pohodička, večeře moře ✔️

Strávili jsme úžasný čas v oblasti Dartmoor, šli na výšlap, měli piknik u říčky a byla to pohodička jak má být. Večer jsme se přesunuli do městečka Brixham, kde jsme se procházeli kolem přístavu, sledovali západ slunce, večer zašli na skvělou véču, hráli výbušná koťátka a neskutečně jsme se u toho nasmáli 😄💛

Den 4

Torquay ✔️

Exeter ✔️

Domů ✔️

Ach..💛 jak krásně nám bylo. Dneska jsme stihli ještě ráno zastávku na nedaleký maják, pak jsem se šli projít do přístavu a na kolonádu v překrásném přímořském městečku Torquay, dali jsme si úžasný oběd a celý náš výlet jsme zakončili návštěvou nádherné Exeterské katedrály.

Ani se mi nechtělo odjíždět domů ✨ byl to překrásný výlet s úžasnými kamarády a hlavně plný pohody a smíchu 💓