Coronavirus uk a první lockdown

března 26, 2020




Už je to týden, co pandemii vnímám jako něco, co není radno podceňovat.

10.3 - ČR zakazuje akce nad 100 lidí

11.3 - Uzavření škol v ČR, Anglie nedělá žádná opatření

15.3 - Naše rodina pro kterou pracujeme si vesele jela na ples, kde bylo více, než 300 lidí.

16.3 - Anglická vláda vydala doporučení držet se v izolaci a nevycházet ven, pokud to není nutné.

18.3 - rodina nám napsala, že nemáme chodit do práce, jelikož se necítí dobře a projevil se u nich mírný kašel a diví se, odkud to asi mohli dostat 🤣 no kde asi

Anglie - počet oficiálně nakažených 1800
Česko - počet nakažených 500

19.3 - Host mum dneska leží v posteli,  má zvýšenu teplotu a pokašlává. Já už do domu od 17.3 nechodím a snažíme se izolovat v našem domečku co nejvíce je možné. Dneska se cítíme s přítelem unavení. 


20.3 - host mum se už cítí lépe a já si užívám práci u nás v baráčku, žehlím pro rodinu prádlo a při tom volám se svou rodinkou doma v čr a koukám na filmy.

Byla jsem nakoupit potraviny, vybavila se rouškou, rukavicemi a když jsem dojela na místo, zjistila jsem, že jsem byla jediná! V UK je odhadem přes 55 000 nemocných a já viděla děti, těhotné maminky i staré lidi bez jakékoliv ochrany. Život tady funguje dále, jako by se nic nedělo. Starbucks, rychlé občerstvení i Lidl narvaný k prasknutí a lidi ani nedodržují 2 metrové rozestupy.

21.3 - tak rodině se zase přihoršilo. Už lehl i taťka a taky druhá rodinka přes cestu pro kterou pracujeme. 



Anglie uzavírá školy, restaurace a hospody. 
26.3 - Nastává první lockdown 🙏🏻




You Might Also Like

0 komentářů