Hampton court palace & Bushy park

října 14, 2018

Hympton court palace je původní královský palác v části Richmond a když jsme koukali, kam bychom o víkendu vyrazili, zaujala nás jeho architektura. S Marťou jsme se rozhodli, že se tento víkend vydáme zde a musím říct, že jsme opravdu nelitovali. Přes parkopedii jsme si našli nejlepší místo na parkování a mohli jsme vyrazit.

Jak jsem už psala, tak parkování tady někdy výjde pěkně draho a potom, co jsme narazili na parkopedii, nemůžu si to vynachválit. Navíc k vybranému parkovišti někdo napsal, že je od tama krásná procházka podél řeky k Hampton court palace, tak jsme neváhali a vyrazili.

Z parkoviště byla opravdu nádherná procházka podél řeky - projížděly zde různé loďky, na Temži byly zakotvené housboaty a po cestě měli lidé vystavené různé stolky s ručně vyráběnými šperky, nebo obrazy, které si mohl člověk zakoupit. Bylo to opravdu krásné a ta atmosféra byla úžasná.

Popravdě mě Hampton court palace až tak neuchvátil, protože se nám nechtělo dávat 20Ł za vstupenku, takže jsme si prošli jen vnější zahrady, ale i přesto od tama byly krásné výhledy. A nejvíc unešená jsem byla asi z parku, kde měli zasázeno spousty druhů růží a taky z obrovské zahrádky, kde měli nasázené obrovské množství zeleniny a kde každou středu probíhají trhy, kdy si může člověk něco z jejich zahrádky přímo koupit. Tím, že se starám i u "své" rodinky o zahrádku, tak jsem to fakt obdivovala. Zaprvé to, jak jim tam vše krásně rostlo a za druhé to, že se jim to chce plít :D Vždyť jejich "zahrádka" je tak obrovská, jako u nás v čr zahrada u baráku. Ale stálo to za to.

Měli jsme zároveň trochu smůlu, protože v areálu zrovna probíhal food festival a my neměli koupené lístky, takže jsme do zbytku zahrad vejít bohužel nemohli. Tak jsme se šli projít do Bushy Parku, kde se volně pasou jeleni a daňci.

Sice jsem holka z vesnice a srnky vídám každou chvíli, ale byla jsem z toho unešená. Majestátní jeleni, kteří odpočívali v trávě, stáda srnek, které se v klídečku pásly hned vedle cesty, no byla jsem z toho jelen :D

You Might Also Like

0 komentářů