Rok 2019 plný cestování a jeden z těch nejkrásnějších

ledna 01, 2020

Sedíme s našimi kamarády v našem baráčku v Anglii, hrajeme stolní hry, povídáme si, smějeme se a užíváme si posledních pár hodin z roku 2019. Tento rok pro mě byl plný nových výzev, rozhodování, nových cest, inspirace a hlavně... byl úžasný!
Prožili jsme jej většinou v Anglii, procestovali Cornwall , který je podle mě jeden z nejkrásnějších částí Anglie, spali jsme v autě, sledovali východy a západy slunce, prozkoumávali neznámou krajinu a užívali si slunečné dny na plážích.

Poznali jsme většinu Jižní a Jihozápadní Anglie, sledovali divoké poníky, jezdili na piknik a průzkumy do Londýna (který mě nikdy nepřestane uchvacovat a je to podle mě jedno z nejlepších měst a má neskutečnou atmosféru), koupali se v moři a prozkoumávali ty pravé Anglické vesničky a starodávná městečka.





Jeli s kamarády do Walesu, kde jsem si to zamilovala a Wales mě naprosto okouzlil tou divokou krajinou, úzkými, klikatými serpentinami do vysokých kopců, krásnými vodopády a dechberoucími výhledy.




Na začátku září jsme se vraceli zpět do Česka jen abychom se další den sbalili a jeli s rodinkou do Chorvatska. Byla to první společná rodinná dovolená, kde jsme byli opravdu všichni a já si to neskutečně užila. Byli jsme na ostrově Pag a celá dovolená byla krásná a já byla vděčná, že můžu trávit svůj čas s celou rodinou pohromadě.

Na začátku října jsme vyráželi do Švýcarska. Jestli je nějaká krajina, která mě uchvátila na první pohled, tak je to rozhodně Švýcarsko a jeho příroda. Za každou zatáčkou bylo něco, co mi vyrazilo dech a na co jsem koukala s otevřenou pusou.




V půlce listopadu nastal čas se se všemi rozloučit a odjet zpět do Anglie. Odjížděla jsem s těžkým srdcem a nerada jsem se se všemi zase loučila. To neustálé loučení pro mě nejtěžší část cestování. Ale zvykli jsme si u našich nových rodinek docela rychle, zabydleli se v našem útulném domečku a jsme připravení na další krásný a úspěšný rok tady ♥

Rok 2019 byl plný težkých loučení, nádherných vítání, poznávání nových a většinou úžasných lidí a hlavně rok plný INSPIRACE.
Tak doufám, že rok 2020 bude pro nás všechny minimálně stejně tak super a přinese nám něco skvělého do cesty !
S láskou vaše Klárka


You Might Also Like

0 komentářů